+ 421 911 307 330
  PO-PI:  8:00 - 17:00
Zimná 52, Spišská Nová Ves
E-SHOP
0
live_search2

Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Na všetok objednaný tovar v internetovom obchode www.optikaoravcova.sk platí záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Poškodenie tovaru alebo nekompletnosť zásielky je nutné oznámiť do 24 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na info@optikaoravcova.sk alebo telefonicky v pracovné dni na +421 911 307 330.

V prípade reklamácie zakúpeného tovaru nás vopred prosím kontaktujte. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu Optika Oravcová, Zimná 52, 052 01 Spišská Nová Ves, prípadne doručte osobne do našej predajne. Balíky posielajte VÝLUČNE na vlastné náklady, ako poistený balík, 1. trieda. Všetky zásielky posielané kuriérom typu: "hradí prijímateľ"(dobierka) budeme odmietať a posielať naspäť. Do balíka priložte kópiu daňového doklad o kúpe, ktorý ste od nás obdržali, kópiu ústrižku od doručovateľa a vyplnený formulár na reklamáciu. Pri nedodaní hore uvedenej dokumentácie bude reklamácia zamietnutá!

Po obdŕžaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze.

Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky a zároveň Vám bude doručený prostredníctvom e-mailu reklamačný protokol.

Zodpovednosť za vady a záruka

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nieje možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na používanie a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nieje stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená výhradne pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti. (nákup na IČ).

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nieje v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

-bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy,
-primeraným znížením kúpnej ceny,
-náhradným dodaním tovaru,
-odstúpením od zmluvy.

Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné.

Pokiaľ je na vykonanie opravy určená iná osoba (napr. autorizovaný servis), je predávajúci povinný prijať reklamáciu. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu, ale potom ju postúpi autorizovanému stredisku. Do lehoty na vybavenie reklamácie sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.
Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?
Ako vybrať okuliare podľa typu tváre ?
Chcete nové dioptrické alebo slnečné okuliare no neviete si vybrať z toľkého množstva rámov, modelov, tvarov a farieb? Vybrať si okuliare podľa typu tváre nie je ľahké, no my Vám môžeme pomôcť.
ČÍTAŤ VIAC
#koronavirus - zodpovedný prístup #koronavirus - zodpovedný prístup
#koronavirus - zodpovedný prístup
Prístupujme k tomu zodpovedne - koronavirus opatrenia
ČÍTAŤ VIAC
Nová tvár Vogue okuliarovNová tvár Vogue okuliarovNová tvár Vogue okuliarovNová tvár Vogue okuliarovNová tvár Vogue okuliarov
Nová tvár Vogue okuliarov
Značka okuliarov Vogue Eyewear tento rok víta vo svojom portfóliu inšpirujúcich žien novú tvár: herečku Netflix seriálu Stranger Things.
ČÍTAŤ VIAC
Okuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shopeOkuliare Armani Exchange na našom e-shope
Okuliare Armani Exchange na našom e-shope
Značka slnečných a dioptrických okuliarov Armani Exchange dostupná už aj na našom e-shope a taktiež kamennej predajni.
ČÍTAŤ VIAC
Prihláste sa k odberu newslettra a získajte prehľad o všetkých akciách a novinkách
Poloha a kontaktOptika Oravcová
Zimná 52
05201 Spišská Nová Ves

Tel. č: + 421 911 307 330
E-mail: info@optikaoravcova.sk
    
Otváracie hodiny
po:  8:00 - 17:00
ut: 8:00 - 17:00
st: 8:00 - 17:00
št: 8:00 - 17:00
pi: 8:00 - 17:00
so: zatvorené
ne: zatvorené
Kontaktujte nás




Pre správne fungovanie tejto webovej stránky používame súbory cookie. Prehliadaním tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia webového prehliadača ohľadom súborov cookie súhlasíte s používaním cookies. Viac informácií.