doprava zdarma 
  + 421 911 307 330 
  PO-PI:  8:00 - 17:00  
Zimná 52, Spišská Nová Ves
E-SHOP
0
live_search2

Slnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späť

Tak ako sa trendy menia v účesoch, obliekaní tak ani pri slnečných a dioptrických okuliaroch to nie je inak. Trendy v optickom svete sa neustále vyvíjajú a menia. V predchadzajúcich sezónach boli veľmi úspešné obdĺžníkové tvary, ktoré mnohí nazývali „bifľošky“. Minuloročný trend hrubých acetátových okuliarových rámov prelomil nový smer minimalistických okuliarov vyrobených z kovu.
 



LENONKY
Okuliare, ktoré sa stali poznávacím znamením Johna Lenona, sa vracajú vo viacerých verziách 21.storočia.  Lenonky tvoria veľkú časť kolekcie Ray-Ban, ale nielen tejto značky. Charakteristický tvar sa objavuje vo viacerých kolekciách. V minulosti bol podobný model okuliarov nazývaný windsors. Objavil sa v Anglicku okolo roku 1880 a do vypuknutia 1.svetovej vojny sa tešil veľkej popularite. Windsors boli len dioptrické okuliare a vyznačovali sa tenkým drôteným rámom so silne zavinutými stránicami. Preslávil ich John Lennon- člen skupiny The Beatles a neskôr sa spájali hlavne so Subkultúrou hippies. V súčasnosti sa vracajú ako nová ikona módy a najsilnejší trend tejto sezóny.







AVIATOR
Príbeh značky Ray-Ban sa začína konkrétnou potrebou, ktorú vyslovila americká armáda. Air Force na začiatku 30.rokov 20.storočia vybrala optickú firmu Bausch&Lomb ako najdôveryhodnejšieho partnera v podnikaní a požiadala ju, aby navrhli okuliare pre armádnych pilotov, pričom okuliare by mali byť elegantné, praktické a efektívne v boji so slnečnými lúčmi. Takto vznikol dodnes obľúbený model Aviator a zároveň vznikla aj dcérska spoločnosť Ray-Ban. Tento trend je viditeľný všade  a je o neho čoraz väčší záujem. „Aviatorky“ sú dostupné vo viacerých farebných prevedeniach či už v slnečných modeloch alebo aj dioptrických.







OD MASIEK KU BLAZE
Okuliare typu „maska“ sa tešili obľube už v minulosti. Navrhovali sa v kombinácii so širokými stránicami ozdobenými veľkým logom značiek. Predstavovali trend vyzývavého luxusu tých, ktorí chceli vybudovať svoj imidž pomocou značkových doplnkov. Od vynálezu technológie výroby rámov z plastu bolo možné vyrábať široké a ploché šošovky. Od okamihu, keď sa tieto okuliare objavili v americkom Vogue v roku 1959 na fotografiách, boli nazývané „onsie“ a výborne ladili s futuristicko-geometrickou estetikou 60.rokov. V roku 2017 sa „masky“ vrátili ako najhorúcejší trend sezóny predovšetkým v línii Blaze značky Ray-Ban a doslova prevalcovali konkurenciu. Inovačná, plochá konštrukcia šošovky osviežuje vzor a kovovým rámom pridáva originálnu formu, nadčasový profil, energiu a lesk.


Mgr. Zuzana Hasajová
Slnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späťSlnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späť
Slnečné okuliare Ray-Ban ikony sú späť
Tak ako sa trendy menia v účesoch, obliekaní tak ani pri slnečných a dioptrických okuliaroch to nie je inak. Trendy v optickom svete sa neustále vyvíjajú a menia. V predchadzajúcich sezónach boli veľmi úspešné obdĺžníkové tvary, ktoré mnohí nazývali „bifľošky“. Minuloročný trend hrubých acetátových okuliarových rámov prelomil nový smer minimalistických okuliarov vyrobených z kovu.
ČÍTAŤ VIAC
Vogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue EyewearVogue Eyewear
Vogue Eyewear
Značka Vogue Eyewear vznikla v roku 1973 pod rovnakým názvom ako najprestížnejší módny časopis a je to jedna z najpredávanejších okuliarových značiek vo svete. Je inšpirovaná najnovšími trendmi vo svete módy a ponúka ženám v každom veku a s rôznym vkusom pestrý výber okuliarov najvyššej kvality, v bohatej škále farieb a tvarov.
ČÍTAŤ VIAC
Varilux X SeriesVarilux X SeriesVarilux X SeriesVarilux X SeriesVarilux X Series
Varilux X Series
V súčasnosti sú mladí presbyopi (ľudia, ktorí majú potrebu nosiť okuliare diaľka/blízko) taktiež nazývaní ako Generácia X. Je to generácia narodených v rokoch 1965-1980. Táto generácia žije inak v porovnaní s predchádzajúcimi generáciami.
ČÍTAŤ VIAC
Farebné videnieFarebné videnieFarebné videnieFarebné videnieFarebné videnieFarebné videnieFarebné videnieFarebné videnie
Farebné videnie
Poruchou vnímania farieb trpí 8% mužov a iba 0,5% žien z celkovej populácie. Ľudia s poruchou farbocitu nemôžu vykonávať viac ako 150 povolaní. Ako ste na tom vy?
ČÍTAŤ VIAC
Varilux S series - Objavte videnie bez obmedzeniaVarilux S series - Objavte videnie bez obmedzenia
Varilux S series - Objavte videnie bez obmedzenia
Prelomová novinka od spoločnosti Essilor: rad okuliarových šošoviek Varilux S series, ktorý prináša nositeľom progresívnych okuliarových šošoviek po prvýkrát videnie úplne bez obmedzenia.
ČÍTAŤ VIAC
Prihláste sa k odberu newslettra a získajte prehľad o všetkých akciách a novinkách
Poloha a kontaktOptika Oravcová
Zimná 52
05201 Spišská Nová Ves

Tel. č: + 421 911 307 330
E-mail: info@optikaoravcova.sk
    
Otváracie hodiny
po:  8:00 - 17:00
ut: 8:00 - 17:00
st: 8:00 - 17:00
št: 8:00 - 17:00
pi: 8:00 - 17:00
so: zatvorené
ne: zatvorené
Kontaktujte nás




Pre správne fungovanie tejto webovej stránky používame súbory cookie. Prehliadaním tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia webového prehliadača ohľadom súborov cookie súhlasíte s používaním cookies. Viac informácií.