Pánske dioptrické okuliareDolce & Gabbana DG5089 2525 z kolekcie navrhnutej pre mužov v sebe skrývajú nadčasovú eleganciu, ktorá je vyjadrená v luxusnom stvárnení rôznych štýlov a vzhľadov. Kvalita a špeciálne vlastnosti zaručujú pohodlie a jedinečnosť každého kúska. Talianska značka okuliarov Dolce & Gabbana vznikla v roku 1985. Medzi ich najznámejších klientov patria napríklad Victoria a David Beckhamovci, Madonna či Sophia Lorenová. Dolce & Gabbana tvrdí, že chcú, aby sa ženy cítili fantasticky a sexy. Svoj štýl označujú ako „roztomilý a nabrúsený štýl nového milénia“.
Dolce & Gabbana DG5089 2525
129,00 €
vložiť do košíka
DOSTUPNOSŤ
1 kus
Zobraziť parametre
Prevedenie
Pánske
Farba rámu
čierna matná
Hlavná farba
čierna
Materiál rámu
plast
Veľkosť (číslo)
56
Veľkosť (uni)
L
Veľkosť očnice
56
Šírka nosníka
19
Dĺžka stranice
145
Puzdro v balení
áno
EAN
8056597759427
buy_without_configuration
1
VÝŠKA OČNICE 43 mm
VEĽKOSŤ OČNICE 56 mm
DĹŽKA STRANICE 145 mm
ŠÍRKA NOSNÍKA 19 mm
POPIS:
Pánske dioptrické okuliareDolce & Gabbana DG5089 2525 z kolekcie navrhnutej pre mužov v sebe skrývajú nadčasovú eleganciu, ktorá je vyjadrená v luxusnom stvárnení rôznych štýlov a vzhľadov. Kvalita a špeciálne vlastnosti zaručujú pohodlie a jedinečnosť každého kúska. Talianska značka okuliarov Dolce & Gabbana vznikla v roku 1985. Medzi ich najznámejších klientov patria napríklad Victoria a David Beckhamovci, Madonna či Sophia Lorenová. Dolce & Gabbana tvrdí, že chcú, aby sa ženy cítili fantasticky a sexy. Svoj štýl označujú ako „roztomilý a nabrúsený štýl nového milénia“.
Okuliare na počítač. Ako sa chrániť pred modrým svetlom?
Vďaka rozmachu technológií trávi množstvo z nás veľa hodín na počítači alebo pred iným displejom. Len niektorí si však uvedomujú účinky modrého svetla, ktoré vychádza zo zariadení, pred ktorými sedíme.
Pre správne fungovanie tejto webovej stránky používame súbory cookie. Prehliadaním tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia webového prehliadača ohľadom súborov cookie súhlasíte s používaním cookies. Viac informácií.